今日同琴日一樣'''',,,,對淫亮淡左;;;;又好似有d野唔見左咁.....
卡哇兒話咪係對佢果隻feel囉,,,,,,,,我諗諗下,,又好似係wor''''
搞到今日冇咩moon''''好多謝呀泉同我講d野''''我一定會加油.\_/."
係中文堂見佢淫亮個樣勁kai''''笑到我嘔電''''''跟住佢地之前約我;''''問我去唔去唱k''''
我當然話我la....好希望快d到星期六'''''但係泉又話要麥嘉文去''''我唔想呀'''''
我果日唱完一定要買酒飲,,,,如果得既'''我想去淫亮屋企''''因為會好d'''好過係公園,,,,
點解'''??細如放學話''''淫亮話,,,如果麥嘉文唔受溝就溝我wor''''算咩意思呀'''''
又當我係公仔呀?勁唔中意囉,,,,果陣本來覺得冇乜野,,,後尾佢地又話我扮哂野,,,笑就笑啦''''
係就係有小小小小開心,,,,跟住咪扮哂野咁扮開心囉'''''唉,,,,,算啦...就算佢遲d再中意返我'''咁我又點?
我已經唔中意佢果陣先黎中意我'''''但我咁辛苦先放棄到呀k....e家又黎'''好唔開心囉,,,,
希望果陣我會飲醉''''然後我就講哂d心底話'''''咁咪得囉,,,,我真係好想好想;;;''''唉唉唉,,,,,
e家真係好唔知點算好囉''''''''''唔鬼叫麥嘉文去囉,,,,,我唔想見到我自己中意既人同第2個女仔一齊丫''''''''
好想快d到星期六.....之前搞掂哂佢....
|