哩排5係咁得閒,so會打小d blog,不便之處,敬請原諒!
我之後會post番哂d耶嫁啦!!
我隻狗個生日啦,佢剪咗毛d可愛相啦....
post住兩張先..請佢的粉絲靜心等待^^謝謝!!
發表時間:2009-05-24 08:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]