好想好想搵一日比我用黎訓覺,,
升上高三真係好辛苦,,每個星期不停大測小測,,又要維持住好成績,,
真的好懷念以前得過且過ge日子~~
今日測math好白痴,,又睇錯題目又計錯數,,唉!!!!!!!
為什麼今年會有那麼多問題一起來????