好 耐 無 打 了 -___- 最 近 只 想 搵 路 飛 Q^Q 唔 想 出 街 ... 太 熱 了 !!! 就 快 要 番 學 咧 ... 好 煩 好 煩 !!! 3_3 ← Kai -_- ← 仲 Kai -_- .. ← 玩咩 -,- ? 悶 -_________________- 凸