T0day ' s morning I als0 have to go to the Violin club ... So boring !!! T0day is -____- ( 30 - 32 ℃ Q3Q ) 好 ! 打 完 英 文 ._. 我 D 英 文 係 咪 好 勁 呢 ! ; 5 5 就 係 太 勁 所 以 唔 打 咁 多 ( 瞇 ; 你 英 文 勁 條 毛 -,- ) 廢 事 人 地 妒 忌 啦 e3e .... ( 瞇 ; 咪 自 戀 ... ) 好 勁 咧 !! 3 人 打 道 .__. 哇 哈 哈 ~~~ 同 鋮 玩 捉 迷 藏 次 次 佢 搵 我 都 好 快 Q__Q 點 解 我 要 搵 咁 耐 .. 有 人 問 我 為 什 麼 沒 _________'' 答 案 很 簡 單 .... 就 是 煩 ~__~ 我 不 想 去 開 會 啦 丫 蚊 佢 地 又 上 黎 食 飯 了 .__. 有 個 笨 蛋 曰 ` 哇 浸 浸 x)
AlL Ab0uT y0U :)