一番到學校就就快7點55分
好彩都放到書包..呵呵..
早會完要校服檢查
呵呵..我完全冇問題..唉..我地班好多女仔男仔被人捉..
替d女仔可憐..d男仔就抵死..
上堂la..
中文 x2
對卷..
我今次有溫d書,,合格多..
cit x1
畫熊仔,,明明畫得ok靚..但係唔小心,,整咗整..以為冇救..delete咗 ,,原來可以還原..
geog.
愛死琼琼la....
上堂開心到嘔電..
eng x2
根本可愛教..mr.chan ar
作文..
lunch..
同蘇嵐嵐佢地玩,,超好玩笑..
maths x2
唉..
團契..
玩遊戲
猜程尋..
猜win升一級(由baby開始..僕人..老c..祭司就win)
如果猜書咗就變番bb..回復青春xdd
跟住第2個game..就係一個人讀經文一個人寫,,周圍好多人嘈..
(姐係讀經文果個就係好似神敢..想同你講野..但係就好多誘惑,,引誘阻隔住.......)
跟住中今日係last day..
我同社長(Luke)&攀石識ge大哥哥影相..
跟住就番屋企打e個blog la.. |