好耐無打qo0za啦~
好似無咩好打~
悶到死!!
琴晚去咗行街~
見到1對我覺得ok既bo0t..
[[行咗好耐先見到...其他都5中意]]
就系中意距有毛毛球~KaKa
今日考i.S...
無奈...1直都無掂過本書同WB....KaKa
系今朝先攞咗本WB番學~
但系系攞黎玩...5系睇xD
聽日又5洗番啦~
後日考Maths~Hapi呀!!
最愛maths同中文啦^^Ka
Maths系最後1科~考玩就無啦~Hapi))
系Oc公園...aDa寫果D白痴野比人見到咗...-v-"
最衰系aDA呀!!!!!
考完所有野之後要考enG 0raL呀....悶死!
就黎生日啦~
果日去踩單車~KaKA
Rachel都去呀^^
第1次同RAchel去踩單車~期待inG
本黎念住叫埋"大大姐夫"去既....
但系距地話無人陪距...距會好悶+啵...
s0..無叫到~
生日快D黎啦^ ^
|