Michael1013
暱稱: 某人
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2011-01-17
2010-08-31
2010-08-07
2010-04-16
2010-03-31
每月文章
2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


番工!!!!第一次!!! 滿足 分類: 未分類

我要脫毒~~~~我唔要做毒男阿~~~~~~~~你地聽唔聽到阿!!!!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

今日係脫毒計畫的第一步。

落左去晒相鋪做野

20蚊一個鐘.....原本話25蚊一個鐘的

不過就要等我學晒所有野之後先至有..

番2-7p.m.。

唔好以為我無野做.....其實係好多野要學....

例如開單....過膠.....fax......沖相.......開收銀機.......換紙.........開d相比人揀.......影相........幫人修改塊面......影印.......望女仔.......

雖然有d野係一個正常人應該要識的.....但唔好忘記我只係一個平凡的小毒男.........................

-------------------------------------------------------------------------------------------------

話說今日有一個令女!!

好趕時間.......比左張100蚊我之後唔記得拎番d錢....

善良的我緊係追返出去比返果85蚊佢啦....

佢好開心咁多謝我阿!!!! :p

點知番到去間鋪先發現佢仲有隻usb未拎走....

我緊係諗住即刻過去比番佢啦...

點知比人叫停左...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

我發現有一半的客人都係大陸人

香港自由行都有好處呢~~~~

佢地揀相比較大方.....

唔覺唔覺就揀左五十幾蚊.......

之後就拎張500蚊出黎要我找錢...囧

-------------------------------------------------------------------------------------------------

我的臉皮變厚了!!!!!!!

唔會再咁易面紅耳赤了!!!!!!!!!!!!!!!

我成功地踏出第一步阿~~~~~嗚阿!!!!

p.s. 個令女比我高.......

p.s.2 我今日只係學識左開單...開收銀機同埋開d相比客人揀...

p.s.3 By the way....我打完呢篇日記之後...我都係覺得我好毒...........

 




訪客留言 (返回 Michael1013 的日誌)


kam 於 2009-06-02 06:34 PM 發表:
咁快搵到工阿, 又可以脫毒
幾好 幾好
靚女高過你 , 好正常
建議你打多d籃球
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔唔.....
我開始質疑打籃球有無用.....
應該係高ge人打籃球...唔係打籃球會高...囧
Posted at 2009-06-02 07:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sarah 於 2009-06-02 12:44 PM 發表:
搵到份咁好玩既工既!?
祝你脫毒成功!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

打呢份工都唔會悶既
thz
Posted at 2009-06-02 07:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yin 於 2009-06-02 12:21 AM 發表:
累積人工2000蚊 haha
買部x box玩下
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁快有2000....
買左記得叫我上黎玩阿~~~
Posted at 2009-06-02 07:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chunG 於 2009-06-01 08:41 PM 發表:
介毒嗎- -"十卜你啦

有冇睇下隻USB入面有D咩相"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

kaka..thz
無= =....
我唔做呢d野
Posted at 2009-06-02 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



翁 於 2009-06-01 08:33 PM 發表:
成年無係QOOZA留言,夠哂面子啦 @﹏@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好大牌wor你
Posted at 2009-06-02 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kelvin1996 於 2009-06-01 08:30 PM 發表:
聽過未!?
[一日毒男....一世毒男]
做咩都改變唔到事實,,sori!"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.......
三個月之後
我就會脫胎換骨!!!
Posted at 2009-06-02 07:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



charlie0418 於 2009-06-01 08:28 PM 發表:
hi米高
long time no see
ce順利嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hello...
呃....中五見啦....:[
Posted at 2009-06-02 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KIN 於 2009-06-01 08:27 PM 發表:
勁wo!...我都想返工
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你ge留言...有一種交功課的感覺...
Posted at 2009-06-02 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]