今日係父親節...
不過我都係要番工=.=
番到大約6.45左右就出左去食飯
去左大尾篤果間"忠誠"...
d野都幾正..
有串燒.......咖哩青口...簿餅...菠蘿炒飯...酸辣海鮮+粉絲...仲有春捲
我叫左杯椰汁紅豆黎飲....
飲晒之後都覺得無咩野....
過左一陣之後就慘了=.=
勁想嘔...
最尾仲叫左甜品.......囧
我一舊都無食到..頂唔順d椰汁.....
and d野食好貴.......
--------------------------------------------------------------------------------
p.s.我阿哥話威院請中五畢業生做登記護士....大約萬三蚊一個月..不過要interview..
之後就可以半工讀兩年做返護士...搞到我都有d想做tim=.=
|