唔...唔知有咩講
講下點解我咁討厭基督教啦...
其一的原因係..唔理你係咪好人,
你唔信基督教就要落地獄。
真奇怪。
既然如此,做壞人好過。
做好人完全無好報。
其二...
落左地獄之後無得回頭。
明明一個人一輩子犯過ge罪,
點都無充足理由令佢永遠比火燒架...
佢到底犯左咩錯?
同時,與有關上帝的描述有矛盾。
既然神有愛,會包容其他人ge錯
點解唔比其他人起地獄獲得救贖?