Michael1013
暱稱: 某人
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2011-01-17
2010-08-31
2010-08-07
2010-04-16
2010-03-31
每月文章
2007 年 8 月 9 日  星期四   晴天


2007-08-09 分類: 未分類

今曰朝早都幾大雨

所以搭的士去學校嚕...@@

番到學校...吹下水就要上堂

英文堂真係.......

要小組討論....3個人一組

我同人妖軒加某個路人一組

討論完之後....

個死肥婆要請人出黎討論

唔知邊條粉皮話michael果組 正pk=.=

跟著個死肥婆話

"係咪要michael果組阿?"

成班都話係囉...

真係過份.............

唉~~

咁就比人擺上去祭旗了....囧

個肥婆比左個18/24我=.=

算係咁了..."

話說今日唔知第幾個小息

扯旗比人渣瘋同埋billy/adverb(? billy的新英文名

搞到起廁所倒下了

原本打算去趁熱鬧

結果去到半路打鐘了

咁就算啦

反正佢遲早都要番黎課室

果然

佢番黎了 撞開左道門之後

佢先去"移動"billy 然後fung亦被move了

不過都無咩野 一兩下姐 死唔去的

佢條褲真係濕晒@o@

屎忽果度特別濕(?)

之後英文堂果陣

kai fung定唔知邊個話扯旗坐的椅子有水

一望=.=

真係一堆水阿.....囧

佢條褲真係吸水力特強阿....

吸左咁多都有ge...

算了 唔嘲笑佢了 見佢咁可憐-.-"放佢一馬

之後同ben佢地搭的 上左巴士站果邊 結果同前日一樣

無的士肯起果度停-.-

最後的士站ge人排完 ben先肯落去-.-

第二次了@&$%#$%@

之後義果d好似去左食m記

我同知鍵為了保護自己的臉蛋而拒去m記

所以我 ben 然 鍵就去左吃吉野家囉@@"

食完野...行番屋企 開機 掛機 布奇add我 叫我去8號打波

之後又換衫 行去8號-..-

打左一陣 去左7仔買野飲

跟著又同樂佢地去拿免費水@@"

真係......."

番到去球場

見到咁多人 於是去太和打囉

之後打打下麥叔黎埋 跟著d人差唔多走晒

得番我 然 思林 麥叔

我同恩林1on1

恩林真係....

屈高阿條友

但係都贏唔到我囉,.....

我3佢2果陣然話幫我ko佢

嗯..恩林輸左。

唉~~~~~~

之後麥叔請我地飲野

跟著麥叔要去大中睇下有無佢要ge書

我就同佢一齊行囉@@

之後...番屋企了-.-"

 

 

 

 




訪客留言 (返回 Michael1013 的日誌)


KIN 於 2007-08-13 11:23 PM 發表:
走開啦= =......比我手刀吧啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

....而家的我已經強大了很多!!!
你的手刀是無用的!~~~
Posted at 2007-08-19 10:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PUIMAN420 於 2007-08-13 10:02 PM 發表:
唉唷-.-...
我刀俾個miss叫左出去-.-...
wa~~~ 你win鄧鄧鄧
奇蹟出現了=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.....!?
你質疑我的實力嗎!?
恩林真係好廢的!!!!!!!!
Posted at 2007-08-13 11:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shirleyyi 於 2007-08-10 12:38 AM 發表:
個英文miss好悶- -
你唔好笑人呀..
遲d可能到你嫁喇-﹏-]
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...你留完之後第二日
我被d雨同埋d人搞到成身濕晒了...."
Posted at 2007-08-13 11:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]