Michael1013
暱稱: 某人
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2011-01-17
2010-08-31
2010-08-07
2010-04-16
2010-03-31
每月文章
2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


番學..@@" 分類: 未分類

哈 話咁快就過左暑假要番學啦.......

真係累屎我阿....

而家d書超大本-"-

重到吐血阿....

---------------------------------

今日...番到學校 朝早然佢地咁快就去左打波

我去食早餐

佢地打完番黎成身汗呢..."

之後phy果陣...我唔記得peter講過要抄番筆記落去

搞到要lunch落去搵佢呢..

lunch果陣..

無食野  直接去左後山打波-"-

個藍球柜有蜘蛛.....囧

真係咁耐無人用過嗎....."

打到1:40 我地就上去搵peter啦-"-

佢話出面落緊雨咩..囧

跟著落去飲d野 就打鐘番課室啦

放學 同然果d起操場打波

順便等埋肥翁果d一齊去現代睇下

哈 連入左唔知幾多球呢~~ya!~~

之後5點幾就走啦

比人笑話塊面好黑呢-"-

真係....."

之後就搭的去左大中

好鬼多人呢...."

得fung肯比番錢我- -

唉 早知唔同佢地搭的啦-.-

搵笨阿...

跟著去左昌運嚕 fung帶錯路....

搞到我地要繞多個圈....

去到果度...d補習阿sir好7.7阿.....

擺埋d咁gePOSE....做鴨咩....."

又唔係好型...真係...........

之後running果d起m記食野

我地就番屋企啦@@"~~~~~~~

完。




訪客留言 (返回 Michael1013 的日誌)


kelvin1996 於 2007-09-08 08:40 PM 發表:
你低能架!!!
係咁入波-_-"!?
提左2次我個名,,
我真係紅@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

運氣好 真係慘阿  想射唔入都唔到
你在我的生命中佔的地位很少.......!!!!
就像一顆灰塵阿..!!
Posted at 2007-09-12 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PUIMAN420 於 2007-09-07 08:47 PM 發表:
唉...我刀無抄-___-
好失敗! 好釆佢無鬧..
英皇好過現代wo-.-
你唔係俾人搵笨' 可能係你大方@@
[[大方係因為你有好多$$$$$]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..唔....."
真係危險阿..-"-
點解英皇好過現代= =?
因為d阿sir型d....!?
Posted at 2007-09-12 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Thomas 於 2007-09-07 08:33 PM 發表:
做鴨= =形容得.....
咁你地有冇報?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地仲未報bo...
睇定d先算啦 仲未知有咩科應付唔到... 
Posted at 2007-09-12 08:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shirleyyi 於 2007-09-07 08:24 PM 發表:
哈哈..你真係整到塊面黑哂
如果我唔講~你就一路咁嫁喇
d呀sir好好笑~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -....
你根本就係笑嘲笑我吧....-"-
d阿sir真係..唉~~~唔做model真係浪費晒
Posted at 2007-09-12 08:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lOveR__ChINg 於 2007-09-07 08:17 PM 發表:
你太好人喇= =
佢地搵你笨唔係佢地錯呀....
係因為你仲比機會佢地搵你笨,,,,
係你錯呀,,哈哈=]-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-"-
我只想做好人..
唔通有錯.....!?!!!?!?!?可惡阿.." 
Posted at 2007-09-12 08:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]