哈 話咁快就過左暑假要番學啦.......
真係累屎我阿....
而家d書超大本-"-
重到吐血阿....
---------------------------------
今日...番到學校 朝早然佢地咁快就去左打波
我去食早餐
佢地打完番黎成身汗呢..."
之後phy果陣...我唔記得peter講過要抄番筆記落去
搞到要lunch落去搵佢呢..
lunch果陣..
無食野 直接去左後山打波-"-
個藍球柜有蜘蛛.....囧
真係咁耐無人用過嗎....."
打到1:40 我地就上去搵peter啦-"-
佢話出面落緊雨咩..囧
跟著落去飲d野 就打鐘番課室啦
放學 同然果d起操場打波
順便等埋肥翁果d一齊去現代睇下
哈 連入左唔知幾多球呢~~ya!~~
之後5點幾就走啦
比人笑話塊面好黑呢-"-
真係....."
之後就搭的去左大中
好鬼多人呢...."
得fung肯比番錢我- -
唉 早知唔同佢地搭的啦-.-
搵笨阿...
跟著去左昌運嚕 fung帶錯路....
搞到我地要繞多個圈....
去到果度...d補習阿sir好7.7阿.....
擺埋d咁gePOSE....做鴨咩....."
又唔係好型...真係...........
之後running果d起m記食野
我地就番屋企啦@@"~~~~~~~
完。
|