今日又返學~~~~
早會完之後上班房
超快速的去左locker果邊拿bio書~"~
琴日唔記得拿出來呢-"-
好彩陳凱恩來得慢~~~ya!!天助我也!!
偷渡成功!!
之後上完maths同bio就係中文堂啦- -"
中文堂...
由於同wiili , kai fung果d玩得太多
搞到比個劉爛香嘈 掉走我同wiili-"-
同中指軒掉位呢...
受到熱烈的歡迎..(?)
不過都好 後面有然同埋wiili kakaka
跟著又兩堂chem 累鬼屎我阿..
勁想訓教..不過訓左就好難追番d內容啦~"~
所以...忍!!!!!
lunch..極速食完野
之後去左打藍球 個柜爛鬼左.....
唔通我地學校有人爆到藍....囧!?
上左去後山打..
天阿 鎖匙圈同平時的中距離一樣遠阿...
外線又勁遠....囧
放左學再去打..
鍾顯祿都來了呢 kaka
佢打藍球超堅阿!!!
射波又準...
傳波又好...
上藍又入...
嗯..!!!
勁啦!!!
之後瑤佢地來左打
廢事等啦 直接上後山打算了
之後班手球的來了
真係超暴力阿-"-
個手球得個影子的..囧
然後就穿網啦~"~
打到5點半左右就走嚕
校車走鬼左
唯有搭的啦!!
之後番到屋企都六點了~~~~
完。
|