Michael1013
暱稱: 某人
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2011-01-17
2010-08-31
2010-08-07
2010-04-16
2010-03-31
每月文章
2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天


2007-09-18 分類: 未分類

今日又返學~~~~

早會完之後上班房

超快速的去左locker果邊拿bio書~"~

琴日唔記得拿出來呢-"-

好彩陳凱恩來得慢~~~ya!!天助我也!!

偷渡成功!!

之後上完maths同bio就係中文堂啦- -"

中文堂...

由於同wiili , kai  fung果d玩得太多

搞到比個劉爛香嘈 掉走我同wiili-"-

同中指軒掉位呢...

受到熱烈的歡迎..(?)

不過都好 後面有然同埋wiili kakaka

跟著又兩堂chem 累鬼屎我阿..

勁想訓教..不過訓左就好難追番d內容啦~"~

所以...忍!!!!!

lunch..極速食完野

之後去左打藍球 個柜爛鬼左.....

唔通我地學校有人爆到藍....囧!?

上左去後山打..

天阿 鎖匙圈同平時的中距離一樣遠阿...

外線又勁遠....囧

放左學再去打..

鍾顯祿都來了呢 kaka

佢打藍球超堅阿!!!

射波又準...

傳波又好...

上藍又入...

嗯..!!!

勁啦!!!

之後瑤佢地來左打

廢事等啦 直接上後山打算了

之後班手球的來了

真係超暴力阿-"-

個手球得個影子的..囧

然後就穿網啦~"~

打到5點半左右就走嚕

校車走鬼左

唯有搭的啦!!

之後番到屋企都六點了~~~~

 

完。 

 




訪客留言 (返回 Michael1013 的日誌)


◆笨×笨]]°★ 於 2007-09-18 09:54 PM 發表:
打手球@@"" 神手啦=0="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PUIMAN420 於 2007-09-18 09:47 PM 發表:
你不嬲刀咁受歡迎la (幾好)
-"- mic學人打手球...
1定食波餅la~~~~ 呵呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jason05 於 2007-09-18 09:47 PM 發表:
好彩我唔讀A班!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Thomas 於 2007-09-18 09:44 PM 發表:
籃球+手球?
你唔怕又抽筋?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]