今日有d咩野打呢...?
唔g阿~~~~~~~~~
朝早番到學校
去番銀台果邊坐
同wiili trevor坐坐下
有兩個form1的來了旁邊的台坐下
無理佢地 之後kai fung番來
條傻仔講:點解無啦啦多左兩個"冷坦"
之後form1果兩個比條傻仔嚇走左
me and trevor當場把kai fung罵個狗血淋頭。
真係的...
蝦form1有咩好玩
以為自己好型?定係有童年陰影
on9。
以為自己真係好打得?我相信如果見到大隻過佢的form2/3
kai fung一定唔敢嘈。
膠。
之後...
上堂
中文堂..
劉爛香教書唔算差 都算有d學識
係人品有d問題
煩到屎阿
我敢肯定世上無人撐得超過一分鐘
跟著chem落左去做實驗
中指軒燒到個test tube變形.......
火力真係強勁阿...
好彩唔洗賠錢~"~
跟著bio...
有點小悶
~"~
跟著p.e
度高.....
囧
我無高過唉!!!!
成個暑假都無高過?!
唔通d人隻腳比人斬完所以變矮左!?
真係神奇阿....
我得159!!!!!!!!~~~~~??????????
無可能.....
我的自尊....到那了?
不過其他人都變矮左呢...囧
度完之後自由活動
拿左個藍球去正場射
正場爽到爆阿
超好射
連射幾球穿針
刷刷聲 爽阿
之後鬥鬥下波
個阿sir叫我地去後山打阿
x你個肺!!!!!!!!!!!!!
搞錯阿
你地鬥波 我地唔洗鬥阿?
算....
之後過左後山啦...
鬥波....
我+fung+祿贏左義+wiili+然
kaka
之後楊敏青+扯旗+唔知邊個....
同我地鬥波
扯旗超勁 幫助我地獲勝。
輕鬆炒佢地5:0之後
佢地就走左啦~"~
之後同義佢地打
比義佢地炒到9:0
之後開始發憤向上
連追5球!!!!!!!!
9:5
打鐘。
我地入左5球佢地都未入多1球阿 kakaka
運氣真好
之後lunch 落去買野飲睇波
嗯...
個場太細-"-
踢一腳就出界.....
好無癮呢
之後phy....
無咩野....
搞下gag 落堂
放學....番到屋企
做功課
做果個死人bio wb
無帶本書番來
做到我想喊.....囧
邊做邊爆粗阿.....
陳凱恩唔係人
比埋d咁難做的功課....
無可能識阿!!!!!
唯有亂做
d文字題想亂做都有難度阿....囧
唉!!!
無盡的文字地獄....囧
|