Michael1013
暱稱: 某人
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2011-01-17
2010-08-31
2010-08-07
2010-04-16
2010-03-31
每月文章
2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


2007-09-20 分類: 未分類

今日有d咩野打呢...?

唔g阿~~~~~~~~~

朝早番到學校

去番銀台果邊坐

同wiili trevor坐坐下

有兩個form1的來了旁邊的台坐下

無理佢地 之後kai fung番來

條傻仔講:點解無啦啦多左兩個"冷坦"

之後form1果兩個比條傻仔嚇走左

me and trevor當場把kai fung罵個狗血淋頭。

真係的...

蝦form1有咩好玩

以為自己好型?定係有童年陰影

on9。

以為自己真係好打得?我相信如果見到大隻過佢的form2/3

kai fung一定唔敢嘈。

膠。

之後...

上堂

中文堂..

劉爛香教書唔算差 都算有d學識

係人品有d問題

煩到屎阿

我敢肯定世上無人撐得超過一分鐘

跟著chem落左去做實驗

中指軒燒到個test tube變形.......

火力真係強勁阿...

好彩唔洗賠錢~"~

跟著bio...

有點小悶

~"~

跟著p.e

度高.....

我無高過唉!!!!

成個暑假都無高過?!

唔通d人隻腳比人斬完所以變矮左!?

真係神奇阿....

我得159!!!!!!!!~~~~~??????????

無可能.....

我的自尊....到那了?

不過其他人都變矮左呢...囧

度完之後自由活動

拿左個藍球去正場射

正場爽到爆阿

超好射

連射幾球穿針

刷刷聲 爽阿

之後鬥鬥下波

個阿sir叫我地去後山打阿

x你個肺!!!!!!!!!!!!!

搞錯阿

你地鬥波 我地唔洗鬥阿?

算....

之後過左後山啦...

鬥波....

我+fung+祿贏左義+wiili+然

kaka

之後楊敏青+扯旗+唔知邊個....

同我地鬥波

扯旗超勁 幫助我地獲勝。

輕鬆炒佢地5:0之後

佢地就走左啦~"~

之後同義佢地打

比義佢地炒到9:0

之後開始發憤向上

連追5球!!!!!!!!

9:5

打鐘。

我地入左5球佢地都未入多1球阿 kakaka

運氣真好

之後lunch 落去買野飲睇波

嗯...

個場太細-"-

踢一腳就出界.....

好無癮呢

之後phy....

無咩野....

搞下gag 落堂

放學....番到屋企

做功課

做果個死人bio wb

無帶本書番來

做到我想喊.....囧

邊做邊爆粗阿.....

陳凱恩唔係人

比埋d咁難做的功課....

無可能識阿!!!!!

唯有亂做

d文字題想亂做都有難度阿....囧

唉!!!

無盡的文字地獄....囧




訪客留言 (返回 Michael1013 的日誌)


RuNnInG 0w0 於 2007-10-01 06:29 PM 發表:
你地既bio有如我地既Econ- -
又多野背"文字題又難做= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PUIMAN420 於 2007-09-30 10:40 PM 發表:
唔只你地-,-我刀變矮la
我要上訴....我的1xx cm呀....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lOveR__ChINg 於 2007-09-24 11:36 PM 發表:
都鬧得幾好丫~!""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sarah 於 2007-09-22 12:08 AM 發表:
今日見同ianthe見到你耶..
叫你又唔采我地....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



儀 於 2007-09-21 08:36 PM 發表:
本bio我都做左一粒鐘....
pk到噁
.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]