Today我生日呢~哈哈
朝早去左英皇補physic 約左pauline同埋然起酒樓前面等
我去到之後無耐paul就來了
然遲到呢-.-
遲左差唔多十分鐘= ="
之後交左張票 入到去
得部電視-.-
起度播片 無得問問題呢...
教"熱"
同而家d野唔同
上完之後
去左m記度食野
新達d薯條好好吃阿!!!
然後就搭K17走啦...@@"
三點幾去左打波
打到7點半
一齊去左7仔買野飲
吹水吹左半個幾鐘就走啦.....
真係開心呢...kaka