好耐無打日記啦...."
升上中四真係無咩時間呢...
唉!!~~
------------------------------
朝早...
無咩大變化-"-
都係企起學校門口等開門
琴日叫左wiili幫我買炒麵~
哈 果然幫我買左呢~
d炒麵凍左少少-"-
算了 好過無
食完早餐~~吹下水 就夠鐘上課室啦~
落雨真係好 唔洗集隊企起度聽人講廢話
跟著呢~~~上到課室~要出去外面開班會-"-
有少少進展了
起外面聽到miss chan 好惡地罵人呢~"~
又係林泳然阿...."
佢真係膠王之王-"-
煩到死 次次都係佢阿...
跟著..上堂上堂~
中文堂要做閱讀報告呢~
不過只需要做150字就夠~"~
真係好
上英文堂果種
唔記得左咩事
kai fung搞阿華
比阿華一野推走左 咩都跌晒落地
真係屈晒機
落堂後~~~
同義 利 一齊去自修室溫書
研究MI!!!
就黎成功地掌握到了!!
5點果陣利走左
研究MI果課的第一題
搞左勁耐都唔得
義條垃圾用左半個鐘最後都係要上去搵黎蘭芝教~"~
話說放學同義一齊經過二樓的時候 見到PETER起房仔度炮轟三個FORM2仔
超暴力阿-"-
過左一個鐘之後上二樓 仲爆緊-"-
之後6點幾上去搵MISS LAI教數
房仔咩人都無晒-"-
唔通三條友都比PETER炮轟到灰都無埋!?!?!?!?(汗")
起教員室門口見到PETER聽緊電話
該不會是在向那三位家屬解釋果三位FORM2的死因吧....囧
聽日話唔定會見唔到PETER呢 哈哈哈
之後教教教~~~
識左~閃嚕
同義一齊去巴士站等車
等左分幾鐘就到啦~~~
THE END。
|