今日唔洗上PE ya,好好好開心^.^
因為上PE堂要跑成8個圈,超超超辛苦同埋超累累>~< 今日難得唔洗上當然
係最happy啦
有兩堂時間,我先做一做功課(好乖既呢>///<) 之後都低
擋唔到夢魔既引誘,就訓左la~~~~~~
係短短既25分鐘內,我竟然發左一個惡夢
我只記得係夢入面我見到好多
血血,其餘我都唔記得.........場面勁恐怖(怕怕我)
直至俾個落鐘聲嘈
醒,and then個miss喊起立時,我企係度呆一,先至知道發生咩事!! then小
息我想繼續訓覺覺la,點知俾死人肥k同埋小新新搞住哂,正都人地訓到訓唔
著,yi~勁黑我憎,兩條正pk仔來嫁...............
********************************************************
then lunch matil又無返,我就同松松去食lo,今次去西村食野,我吃左好少
野!!松松同我講左好多關於佢果班人既野,原來佢果玨仲白痴,無得求=.="""
then阿邊又來左,佢又講左好多關於 a 沙sir同埋a miss包既野,原來a沙sir
竟然會鐘意miss包lo,古唔到囉,佢都唔岩a miss包 ,miss包好佢好多,叻又
叻過佢,錢又多過佢,真係不自量力,無野好講................
********************************************************
then上中文miss派二卷,一開始佢就講左一句令人好傷心既野,就係[你地考
到好差],聽完哩句就知自己無希望la............不過果份卷都真係幾深下,更
係啦,份卷係 a 韋sir出嫁,佢教精英班嫁,佢以為我地平班好似佢地甘叻咩,係
甘出甘難俾我地考,佢都傻傻地既=3= miss話今次有40分就己經好好la,
唉~~~今次無啦.......但結果都係出fu我以料之外,我竟然有43.5wo,雖然
都係唔合格,不過miss話都好好la!!! he~he~
 |