| 2007 年 4 月 5 日 星期四 |
 | |
|
2007-04-05 
|
今日開始放假仔lo,but無出街
因為要補返之前無訓既覺^v^
so今日訓到12點
食左lunch再訓過
訓左6個鐘,全日訓左16個鐘
個feel超超超正>3<
就係甘過左一日la,都唔錯的^v^
*期待明天的來臨!*
|
|
刊登時間︰2007-04-05 10:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| 2007 年 4 月 4 日 星期三 |
 | |
|
+辛苦過後+ 
|
今日終於終於UT完la
超超超開心>v<
一考完大叫一聲>∼<
叫完個feel超正
哩幾日都無覺好訓
熊貓眼 眼袋全部都出哂來
果樣超樣哀的T∼T
係甘溫呀溫呀,由朝溫到晚
一考完就同傻名名 甜甜去自修室溫書
溫到5點幾先設屋K
返到屋K訓一陣,食左野又再溫呀溫呀
夜晚又好到夜先訓,訓又訓得唔好
醒左就好似無訓過甘,個眼超辛苦
仲溫書溫到病<<都係第一次
我都唔知點解甘次會甘認真溫書
可能係為左一口氣la<<你話係唔係呀 傻名名?
講真如果考出來既成績無咩大進步既話
甘以後都唔會甘樣溫書法 ,超辛苦>__<""""""
以前只係溫2 3 個鐘,成績都係平平的
唉~!唔理la希望會有好好既成績la>v<
今晚要好好好大訓一場∼!
*努力會有回報嗎?* |
|
刊登時間︰2007-04-04 11:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 156 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|