| 2006 年 7 月 6 日 星期四 |
 | |
|
[][][][[][][] 
|
今日都係要返工,返下午5點......!
我以為係返5點30分la,就4點幾先慢條斯理甘搭車車去la......!
去到先知係返5點,遲左30分鐘,最衰既係果個死人經理都係到.....!
唉~真係唔想再見到佢,but好彩佢都無鬧我姐 he~he >v<.....!
最重要既係佢一早就走左la~哈哈,最好不過.....!
今日新出左幾種飲品,搞到我不知所澡,亂哂大龍,唉~~!
then做到11點就放工la,本來我都想留di收鋪嫁,聽人講好好玩....!
最衰既係我唔得la,住得遠,要係12點鐘前搭到尾班車.....!
唔係既話我一定留di收鋪,唉~好似灰姑娘甘12點鐘前消失......!
|
|
刊登時間︰2006-07-07 09:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| 2006 年 7 月 5 日 星期三 |
 | |
|
Eg funny day....! 
|
今日係什麼既Eg funny day wo.....!
唉~又係一d無聊既野,早知唔返好過.......!
勁爆無聊,返去都唔知為咩,係屋k訓覺咪仲好,起碼有目標.....!
返到10點幾鐘就放la,哩個時刻係最happy既>v< 有得放呀ma..!
放左同姍姍 甜甜落k.f 食野,去紅樹林>v<......!
發覺紅樹林既野yu來yu好食,嘻嘻~!yummy 既呢.....!
食完就係k.f果到行左一陣,倍甜甜by左一對鞋.....!
我介紹的,幾靚嫁,我得閒又去by返一對,he~he~!
行到12點要去返工la,唉~有點厭左tim...! |
|
刊登時間︰2006-07-07 08:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 156 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|