Hi!!! Here I come !!!今日繼續同各位傾計.....係咪好傷心呢?我都知...今日借左X小姐份maths hw xxxx...真的要謝謝你呀!!너를 감사하십시요 >.<
冇bring CL workbk ....好采唔駛佛.....無意中見到靚靚Miss JJ....萬歲呀!!!
唔知聽日見唔見到佢呢?通常都見唔到....
家姐聽日考琴要加油呀...我會以精神上支持你的!!!열심히의 일
Judith은 세계안에 가장 아름다운 여아 이다

重點推介:

用左15分鐘make ga ~嘔心瀝血之作 希望各位ST.John既同胞唔好偷呀!!!
閃字中的『妳』梗係本人至愛既Miss JJ la ~~~ 沒有緣...........
|