今日係去camp嘅大日子喎!我6:00就起身,檢查下有冇野汁x野.返學果陣我呀媽叫我小心d,自己照顧自己喇!!!唉...長氣=.=返到學校之後,見到d同學個個一袋二袋咁,好似返大陸咁^^過左一陣,吳老師就派營刊比我地,我就即該睇下我係邊組.吓?我做組長?(梁宇恆,蕭寧,黃恩兒,黃妙珠,楊錦姍,楊詠昕,x佳怡,潘杏絲,卜希彤)我付責揸鑰匙,但係如果唔見左嘅話,就要賠錢喎...到左果度(保良局西貢北潭涌渡假營)之後,導師向我地上,下午嘅六年級學生講解,then組長去拎key and名牌,就入房礎nd野...話咁快就食飯lu>.<不過d野食就好...難食囉!!食左少少野喳我...玩左d遊戲就各自返房沖涼,之後就訓覺.我地同7c房呇a果組講好左呇a今日沖先,天日就我地果間房沖先...12:00到啦,我地房果d人都全部沖好喇,老師又黎左巡我地,本來唸住好好咁玩架嘛,點知樓下果兩間房嘅男仔就嘈到折天咁,仲要係愈黎愈大聲喎..>.<卜同蕭上上落落...唉...真係好擔心呇a兩個呀..我就係被窩度,我覺得成身都好hot,應該係發燒啦,不過我一驚就會係咁架喇...呇a由夜晚嘈到天光...都冇覺好訓=.=我2:00幾左右我真係訓唔到就起身...
 |