| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|

° •☆╮我 會 等 - 看 那 個 沒 有 太 陽 的 日 出╭ ★•°
Can You Give Me To lose Oneself In Abstractions,Ie Become Unrealistic In One Thinking With Forever...Plz*
2007 年 9 月 9 日 星期日
|
承 諾 不 重 要  |
|
番學第一個星期日...
其實都冇咩特別...
但系.....我竟然期待番學既日子..
睇黎我真系受左過大刺激...
星期六早上..跟媽媽打架...
結果塊面.......希望聽日番學會好番晒..
最近本身個病未好..結果依家又有感冒了..
成身都好痛....點解感冒會痛既!?
我好想轉校...但系對住呀媽又吾知點解講吾出口
加上要轉都要讀埋呢半個學期..
所以都冇咩可能..
我好討厭這個所謂既[家]
更討厭自己.
承諾不等於約定...嗎!?....久違了既一句-.-
|
|
打日記時間系2007-09-09 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 73 | »
|