| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 1 日 星期六  |
| 2009-08-01 |
分類: 未分類 |
咁快又白白浪費左1個月..
唉....!!
琴日
去左青年空間度
整意大利芝士餅
唉..
比我搞到一鍋泡
d野整完又整....
仲以為好簡單tim.
點知.....~
今日
去左巴倫紐
睇左[醉爆伴郎團]
有一個場面
竟然嚇左我一跳
e套戲唔算好特別
只不過係個BB太可愛
而4個男人做埋d野......
太過.....



--完--
|
|
|
cm=) 我都睇咗呢套戲na=) 幾好笑=) 不過都幾無聊-.-
|
網主回覆
嗯~ Posted at 2009-08-24 05:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
一定會成你貴言..~
haha.. ^^
you too..~
不過
得閒嘅時候
都可以約出來打下羽毛球咁...~ Posted at 2009-08-24 05:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯~ Posted at 2009-08-17 04:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thxthxthx =] Posted at 2009-08-15 04:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
tHx~ Posted at 2009-08-04 04:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-08-02 11:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-08-02 11:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|