| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 10 日 星期四  |
| 5月10日 星期四啦..開心d掛.... |
分類: 未分類 |
番學之前,
我忍唔住影一影對鞋,
因為我再冇可能佢雪白, 全新既一面...
記憶, 難道只能在相片中找尋?
============================
Sammy打爆左廁紙筒,
只需要一個小息,
個個人知道呢件事lu~
學校, 比病菌仲可怕...
============================
我換左對鞋之後,
其實咩事都冇,
不過最後都係俾Donald發現左,
冇法啦,
最後都係俾人話~
"浪費!"
我自己都有d覺...
Sorry呢, Donald!
===============================
放左學,
好多人retest,
Sammy, Tony, Joe, Danny, Ali...
好多人...
Victor之前講話去我屋企,
打麻雀...
好~
之後就約左Sammy, Tony,
Dickson FOLLOW lo~
呢到停一停先!!!
====================
Diskson跟左我地去新都城,
之後見到Michael, 黃文樂d人...
Diskson唔知發咩神經,
講左句唔知咩,
黃文樂竟然KISS佢!!!!!!!!!
嘩!!
唔甘心呀!!!! 我竟然睇唔到!!!
不過Tony話, 你冇睇好過有睇wo...= ="
==================================
好啦...番黎啦...
佢地上左我屋企啦~
我同Victor打左gundam先...
佢2, 我1...
下次爆Seed先,
我話我自己^^
之後打麻雀,
不過Victor都係冇落場,
可惜..黑暗Tony又黎...
黑暗Victor都黎左....
之後打打下,
突然Sammy俾Victor"強姦"= =
不過我都有^^
============================
我寧願我是他...
He is profound,
but he is not me.
================================
願能與你在星空中步行...
|
2007 年 5 月 9 日 星期三  |
| 5月9日 開心? |
分類: 未分類 |
星期三,
係心目中最差既一日,
因為? 唔係好知呀= ="
==============
今朝見我直行直過,
扮曬cool咁,
其實唔係....
我朝頭早都係咁,
唔係好想講野,
我都覺得自己有 d雙重人格tim= ="
========================
Victor, Michael佢地今日著sports wear番學,
我又想呀= =
聽日又唔可以著番去= =""""
XXY!
不過對籃球鞋我一定著!
講好左o家啦!
================================
第一次開個Vista用,
好煩, d字好細,
睇死我= ="
要同佢相處耐d先得...
=============================
Blog改左,
因為技術問題...
=======================
天上的星星,
連繫著我和你....嗎? |
2007 年 5 月 8 日 星期二  |
| 5月8日 希望日日都係Happy day! |
分類: 未分類 |
剛剛睇完例blog,
見到Victor又講啦!!!!!
又爆左無限句粗~
好嬲呀> <!!!!
又諗番起, 真係慘= ="
下次唱K叫我啦= ="
唔會走...一定得~
好彩今日都有人出事= ="
一齊走^^多謝曬啦~
======================
上物理有靈異事件發生,
Dickson既手機突然開左Walkman,
之後又突然有人打電話俾佢!
一切都太神奇!
Dickson真係不知所惜....
但我地都好開心呢!
Dickson係唔係呀?
============================
放左學之後呢,
Dickson, Sammy, Joe, Tony(黑暗人格),
上左我屋企打麻雀lo...
唔錯呀, Sammy今次唔係輸呀,
我最勁啦今次,
多左$94 ^^
不過之後唔記得打PS2 tim...算啦= ="
最戲肉既地方,
唔係打麻雀,
而係我呀妹~
各位你地今日都知道啦係唔係?
有人評論我呀妹比我地班某個女仔仲恐怖~
仲有人話聽日同佢講,
"喂, xxxxxxx, 我地搵到個俾你更恐怖既人啦!"
的確""""
====================================
當時我應該俾一塊鏡你!
====================================
每次有人問我,
"你愛誰?"
我都選擇不回答,
因為愛你,
實在有太多顧慮...
=======================================
Victor成日都咁問,
或者可以搵一日,
right time, right place啦,
咁米講lo,
不過, 難~ |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 133 | »
|