星期五...
都算唔錯o家啦~
============
好彩唔洗上math, 如果唔係又俾人話啦= =
不過上個個British council又唔係好開心,
算啦....過得一日得日啦, 唔會死既...
上完個個野, 就小息....但其實其他人都上緊堂, 嘿


好多人打籃球~
=====================================================================
Last個兩堂,
睇拾香, 好睇o家,
由其係Karen lo! 超水準啦... 盡顯姣婆本色~哈~
相信係公認o家啦....
===============================
走個時,
見到Wingo佢地...
冇理到, 感覺上自己太過Cool.....
======================================
點解會有密碼日記?
因為唔想人知lo! 不過總會有人知日記pw既~
|