2008-09-12  |
分類: 未分類 |
好開心牙!!
因為下星期英詩集誦就可以開始啦//
其實我諗好多人都想知點解我會參加呢個囉!!
所以我呢到答啦..
2個原因:
1.吾洗上早會(吾想企)
2.我認同牙鄺蕙瑩blog到講既野..反正都得返一年咋..
咁咪挽下囉^.^
放學哥陣..
撞到林紀龍..
佢見到我..第1句
借錢..
我知佢地份人啦
借左吾還哥隻..
so冇借到^^
跟住同佢企在條街道傾計..
之後佢問我其他人有冇講過佢壤話啦/
我先吾會咁衰
所以有都吾話佢聽^^
Suddenly,我見到洪雯班人啦
之後我同佢講halo..
點知張sir見到我,以為我同佢講啦
點知佢應我wor..
好無奈..
呢到同6a班幾個女仔講聲吾好意思先
因為今日你地因為我搞到比人誤會
抱歉
|
打BloG時間 :2008-09-12 04:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-09-05  |
分類: 未分類 |
今日學校有d'星加坡'既人黎我地學校參觀..
講英文既..聽吾明
之後佢地表演哥陣
有2個人特別留意..
1.一個靚女(佢超級令)我地學校既人就知la(橙黃色3哥個^^)
2.一個好似覃平偉既人
第2個,,個個都系咁講=.=
之後上數學堂..
伍SIR問我地放假去左邊,,
之後好好笑.
伍SIR叫林文俊(肥仔)出黎
然後轉左圈..
跟住伍SIR就話,,你肥左WOR
之後又問梁綺盈
做咩剪個咁既頭髮呀?
之後梁綺盈話:熱呀!!
伍sir就話:我都未見過d人剪到成個椰子頭架
跟住成班都笑!! |
打BloG時間 :2008-09-05 01:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008-09-03  |
分類: 未分類 |
開左學3日啦
------------------------------------------
今日派簿..
之後仲要4至6年班落去幫手拎簿比d 1至3年班..
超級累
唉..吾想呢個班主任呀!!!
黑人憎到死=.=
之後有堂江sir代課..
講左好多野
話我地d六年班好多試都要做..
又呢樣又哥樣..
之後我都諗到個試,,
就系.要.柯屎!!
^^ |
打BloG時間 :2008-09-03 01:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
世界真系好細=.=  |
分類: 未分類 |
而家先知道原來..個世界真系好細架
因為今日我同牙爸牙媽同埋家姐一起坐van仔去荔景哥臉行
咁我地就坐407啦
點知比我撞到..陳倪征=.=
超級之無奈囉
咁就扮吾識佢啦
吾知佢去邊呢
見到佢吾知長發定長安到落車
= ="
去到荔景之後坐地鐵去..吾知邊到

總之最後就去左尖沙咀
經過一間名牌店
就系..

<LV>
超級之大&靚呀
入臉超多袋
所以哥陣我發誓大個之後要搵多d錢
買多d LV呀^.^
之後我家姐要買袋
個袋佢之前行左超多間馬拉松.
人地都話冇
有個售票員仲話全部馬拉松都冇
搞到我家姐好吾開心
點知尖沙咀有一間馬拉松
入臉竟然有囉
$259呀!!
搞到到我吾開心
因為牙媽成日買野比家姐
又吾買比我=.=
最後行左陣就返屋企lu
|
打BloG時間 :2008-08-30 06:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|