| 2010-04-01 | 分類: 點點記事;一點一滴記下... | 愚人節快樂牙!
大家有冇去玩人牙
我就啱啱玩左牙xD
----------------我系分隔線---------------
今日就開始放假la
亦都係我嘅惡夢開始
因為我牙爸買左一本數學練習俾我做牙/__\
仲要一日做5頁牙
不過呢
我已經知佢將本答案冊收埋係冰
嘻嘻
唔識做可以抄答案牙xD
-----------------我系分隔線-------------------
又買左本書牙
本書好靚牙
超鐘意牙
遲D post相上黎俾你地睇la
報告完畢.....................
|
 記住留c0mm3nt比細Crys呀(:  |
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 233 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|