| 2010-06-14 | 分類: 點點記事;一點一滴記下... | ★今日考maths呀
★MC題超簡單l0r
★做左半粒鐘就做完
★訓左半粒鐘,爽yy
-------------------------------------
★放學等埋C婷先1齊走
★琳仔問:冰個屋k冇人架,我想打牌
★我話:我屋k冇人,不過我屋k冇麻雀xdd
★佢話:搞錯呀冇麻雀-_-v
★然後琳仔,C婷同埋彤彤上左尼我屋k玩
★咁第1時間梗係開電腦玩la
★佢地就係度玩電腦
★我就煮出x一丁比琳仔食
★煮完就齊齊打機xdd
★係MSN度喪玩彭kai xd
★我爆哂佢d秘密比琳仔聽(壞壞的細Crys xdd
★彭kai係度小我地bor
★然後琳仔佢話其實我吾係細Crys
★我係佢個fd xddd
★然後琳仔用我個AC玩跑online xdd
★琳仔超勁,次次都係頭3名l0r
★佢地玩到2點半就閃人xdd
報告完畢.............
|
 記住留c0mm3nt比細Crys呀(:  |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 233 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|