好開心,爆開心
嘉茵帶左個Good News比我
今日去左玄圓學院
跟著同表弟佢地飲茶.
佢地真人好似鬼仔
哦.我半合眼!由左起細表弟,表妹,妹,我,表弟,婆婆
傻傻的兩小笨友 我型嗎?呢副sunglass我超愛它的 傻傻三人......(閱讀全文)
傻傻的兩小笨友
我型嗎?呢副sunglass我超愛它的
傻傻三人......(閱讀全文)
sorry.因去韓國影左太多相,要整理!
去完world party之後,就去機場接媽咪!
然後就去Lotte Hotle check in
呢間就係我地住既1/2(三分之一)地方
之後就去Lotte World玩
好好玩架!你離到都要入黎玩!
被困!help me!help us......(閱讀全文)