|
|
2013 年 9 月 20 日 星期五  |
|
分類: 京城的事 迷茫期來了 |
|
還在放假。人們都開始參加學校的社團,而我還在摺。這個星期很快地通宵了,是和香港的師兄姐同學唱K。然後發現北京K房的高端性,平得來比香港好一千萬倍。而今天中秋,沒有吃月餅,反而去了後海的酒吧,聽著guitar,喝著酒,在揮霍著青春。
|
| 發表時間:2013-09-20 12:21 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
嗨 小湯, 我也開學差不多兩星期, 不過, 感覺不太習慣, 覺得自己更像在補習, 沒有要跟同學更接近的意欲, 沒有參加學科以外的活動, 上完課, 就搭一個半小時的車回家, 這樣的生活。 你呢 內地k房的確是正hk的幾千萬倍, 裝潢好,歌曲多,價錢平。
|
網主回覆
跟我的宿友們和香港的同學們嘗試親近相處,但感覺還是很差勁...... Posted at 2013-09-27 12:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
garbo 於 2013-09-22 08:10 PM 發表:
系就快,唔好拖,唔好等~!
其實自我檢察都得個,當然要等你頓悟d野先。
ps:好恐怖啊,個天兔颱風八號。。。 你當然感受不到,爽啦你! 哼╭(╯^╰)╮
|
網主回覆
一D都唔爽........北京空氣好差的.......好大塵......... Posted at 2013-09-27 12:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
一路平安 於 2013-09-21 12:05 AM 發表:
魔都的k房很正吧0w0 話說,我係香港呢邊都無飲酒,咁x正既你!
|
網主回覆
Er.............係幾正架,但你邊位啊? Posted at 2013-09-21 11:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
garbo 於 2013-09-20 09:45 PM 發表:
【湯湯,翻來咯,翻來咯~】
當然有段時期不懂得自己在做什麽 請你記得翻當初的夢想
你可以迷茫,但不可以沉淪。
|
網主回覆
遲D要搵人心理咨詢一下... Posted at 2013-09-21 11:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Sing 於 2013-09-20 09:57 AM 發表:
|
網主回覆
翻了 Posted at 2013-09-21 11:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|