°..*.×Lσυe。Again°  

                                                      *||[    *橡皮糖。●  "*衰..心軟  *”, ___

 

2007 年 4 月 30 日  星期一  


hapi

今日..

好開心ar..

今日係我生日o..

雖然只有1.2個人祝福我..

但我己經好滿足ga la..

第一次收到同學送ge禮物..^^

thz你ar!!

好掛住小敏ar..冇得見she..T^T..

無得同小鮶鮶..瑩瑩..婆婆過生日..有小小失望o..

希望下年可以la..唉..又老咗lo...






訪客留言 (返回 Mimy 的日誌)


alice25 於 2007-05-01 01:39 PM 發表:
sor牙,,
唔記得左買TIM,,
SOR!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]




[ 返回 Mimy 的日誌 ]