今日已經無咩事lu...
^^
不過有少少咳~
今日係媽咪生日,我諗住買蛋糕比媽咪~
點知媽咪知道左~
所以我就唔買lu...
因為佢話佢唔鍾意食蛋糕~
所以我買左份禮物比媽咪~
買咩...
唔話你地知~
不過有d人知道~
想知.....
等我諗下先啦~
今日無咩想講~
只係未做晒功課,要努力~
55~
End~