今日好開心呀~
因為媽咪終於返左尼啦~
好野~
今日我又要合唱~
所以遲左返屋企~
今日冰冰係第一次同我一齊搭車返屋企~
記住係第一次呀~
好難得嫁~
^^
今日媽咪同我講~
暑假7月幾,我地去佛山玩~
哇~正~
梗住8月幾又去樟木頭玩~
都係去玩3日兩夜~
唔知心心暑假返唔返樟木頭呢???
如果返,就可以一齊玩~
Year~
好想快d到暑假呀~
不過要考試~
都係要學業為重~
尼d野,遲d慢慢諗~
哈哈~
End~