| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
| 21317876 |
今日圖傳個幅畫唔識畫呀~
><
好彩有人幫我畫~
哈哈~
^^
今日放左學~
小怡竟然話想早走~
第一次咋~
咁我同心心唔想咁早返去~
就去左圖書館搵呀yan~
一齊坐陣先走~
我,心心,呀yan笑得勁開心~
哈哈~
不停係到講~
呢個不便係呢到講出尼~
^^
今日我地3個一齊行去西鐵站啦~
我地照去買菠蘿冰食~
今次個個老闆比左一d餅比我地食~
都幾好食呀~
1蚊1包呀~
係唔係好抵呢?
梗係抵啦~
邊個話唔抵,個個人真係百痴嫁~
今日真開心~
我差唔多返到屋企個陣時~
見到細佬~
又叫佢請我食野~
佢梗係請我食啦~
^^
Yeah~
End~
 |
| 刊登時間︰2006-06-05 08:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |




|
|
◇Jennifer...hate※=.= 於 2006-06-06 05:42 PM 發表:
|
網主回覆
好呀~
你黎屯門,我米請你食囉~
^^
不過你黎唔黎到,都成問題~ Posted at 2006-06-06 07:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|