今日起身....
番學
Assembly
悶
有人暈左,,又有人嘔
哎
恐怖
IS.
今日冇今留心
不過都ok既
CHI.
悶悶悶悶悶 x99999999999999999999999999999999999999999999999999999
個個都要答
無聊..
MATHS.
唔記得做左D咩
好唔中意Mrs Yeung教
佢教得好唔明
唔知佢up物
根本冇理我地
成日話我教左嫁喇
你唔聽書.........
哎
ENG.
今日係Mrs Chung最後一日代我地喇
佢好好人
佢知我地可能會唔夠時間
話教唔晒要留堂
但佢今講我一d都冇覺得唔岩
反而覺得佢好好
佢驚我地唔明
用左中文
之後好快好快就教晒
仲俾時候我地分組
俾左好小holiday既homework
哈哈
之後仲俾時間我地同佢傾計
唔對答案住
佢真係好好呀
係一個nice teacher
之後派成績表
驚驚地
好彩唔係160之後
但...英文全部都係 (F)
哎
CK.話再係今一定會留班
唔要再係今呀
俾心機呀
唔可以留嫁
全班19..
全級137..
哎 
PE x2
冇得上
第1堂睇片
第2堂落hall
悶死
話劇都幾gag
有d都幾搞笑
^^"
放學去左食野
之後買朱古力
哈哈
買左兩盒 ,, 再 + 一排俾自己 {當做情人節禮物送俾自己 ,, 哈哈}
唔知送唔送得出
我諗機會得5%
哎
算
魚蛋講左一條問題俾我知
好想喊
今日有又多part都想喊
中文堂..派成績表..PE.堂..放學..
哎
算喇
|