| «‹ October 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 6 月 21 日 星期日  |
父親節.. 有我份??  |
分類: 未分類 |
以前D父親節都係是但咁過----
有時我==
仲唔知係幾時添---
-------今年GE父親節竟然...有幫仔囡幫我慶祝0.0 <<<仲有D沁抱仔添....>>>
計下先. . . . . . 好似做咗3 .4年GE baba啦!!!!..>>>
身邊D仔仔囡囡叫我做[[ baBa >>>>>
都叫到熟曬.---[[我相信係改唔到口啦 ^V^]]
所以身邊D FD 又跟住佢地叫.......>>>>>
baBa
baBa
baBa...@@
^V^ ^V^ ^V^ ^V^ ^V^
大家唔好懷疑.....我絕對冇謊報
[[年齡.........
|
|
|
COmm2nt' 哈' baba就黎生日喇喎' 諗住點慶祝丫?
|
|
|
'- baba!!!!!!!! '- 有我尼個女開心不?-3- '- kaka-]
|
網主回覆
你地班友仔
--俾DDD面
--BABA 好喎=V=!!! Posted at 2009-06-22 09:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你食C啦!
我年輕得很= V= Posted at 2009-06-22 09:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mgkbmn 於 2009-06-21 06:49 PM 發表:
吾 好 意 思!!
踩 場..
|
網主回覆
有冇俾過路費啊!! Posted at 2009-06-22 09:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
baba"" 系咪1時手振打錯左年齡呢0.0 51打左15都有嘎"" 唔得咁嘎0.0 ~哈~
|
網主回覆
猪T^T ~~
連你都咁~~
Posted at 2009-06-22 09:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Yu__Ri 於 2009-06-21 02:50 PM 發表:
baba ge年齡應該係有3張幾架la... kakakaka'
|
網主回覆
本人正是青春時期啊!! +V+ Posted at 2009-06-22 09:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
- baba!! - kaka!! 快去我bl0g!! - 有野睇!!
|
網主回覆
GO~~ Posted at 2009-06-22 09:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|