|
|
2007 年 12 月 26 日 星期三  |
| I AM BACK* |
分類: 未分類 |
我番黎喇*
有無人掛住我尼???
有就黎個 CM 比我喇!!
個 STYLE 5 同晒 LU ^^
吾知你地覺得點??
以前 5 開心既野 DEL 晒 LU<:
重新開始 MAA__::
煙?? 5 會再食
|
|
|
p0lly 於 2007-12-27 05:40 PM 發表:
|
網主回覆
THx * Posted at 2007-12-27 05:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THx A LOt Posted at 2007-12-27 05:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
給煙害死了半條人命啦... 一定要戒! 08年大計之其中一個目標~!
|
網主回覆
下'' ____=
陪你 LA Posted at 2007-12-27 02:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
p0lly 於 2007-12-27 11:08 AM 發表:
|
網主回覆
你有吸麼 --+ Posted at 2007-12-27 02:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
banner+icon好型..*v* 戒煙成功xDD 08年加油加油哦=]
|
網主回覆
--v
不型 XDDD
知道* Posted at 2007-12-27 10:31 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX CM Posted at 2007-12-27 10:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
p0lly 於 2007-12-26 09:37 PM 發表:
寶貝我來也*vvv* 太懶不想登入xg..xDD ----- 煙煙煙 害我肺黑得要命XD
|
網主回覆
--+ hoho...
-------
點解尼?? Posted at 2007-12-27 10:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唔食煙,,人都健康D呀~要KEEP住唔食呀,,,支持你 CM FOR YOU
|
網主回覆
THX FOR CM* Posted at 2007-12-27 10:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|