Missmisaki
暱稱: 黑怪 [尤]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 灣仔區
GAME
DRAW
好友名單
網站連結
-MIYAVI WEB
ANCAFE
AYABIE WEB
BERGERAC WEB
FULL HOUSE :]
PS COMPANY
2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天


I AM BACK* 分類: 未分類

我番黎喇*

有無人掛住我尼???

有就黎個 CM 比我喇!!

個 STYLE 5 同晒 LU ^^

吾知你地覺得點??

以前 5 開心既野 DEL 晒 LU<:

重新開始 MAA__::

煙?? 5 會再食






訪客留言 (返回 Missmisaki 的日誌)


p0lly 於 2007-12-27 05:40 PM 發表:
人生一大道理
沒錢就不吸
有錢就多多也吸*ww*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yeeman25 於 2007-12-27 05:40 PM 發表:
雖然吾識你```
 
但我會十卜你架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yeeman25 於 2007-12-27 05:38 PM 發表:
cm子到了=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THx *
Posted at 2007-12-27 05:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



susan77 於 2007-12-27 05:31 PM 發表:
cm cm 
!Happy NEW year!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THx A LOt
Posted at 2007-12-27 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cosco1231 於 2007-12-27 02:49 PM 發表:
給煙害死了半條人命啦...
一定要戒!
08年大計之其中一個目標~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 下'' ____=
陪你 LA
Posted at 2007-12-27 02:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



p0lly 於 2007-12-27 11:08 AM 發表:
因為吸太多=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你有吸麼 --+
Posted at 2007-12-27 02:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LEMONedSODA 於 2007-12-26 10:51 PM 發表:
banner+icon好型..*v*
戒煙成功xDD
08年加油加油哦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 --v
不型 XDDD
知道*
Posted at 2007-12-27 10:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Cynthia_ning 於 2007-12-26 10:17 PM 發表:
路過的....
CM呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX CM
Posted at 2007-12-27 10:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



p0lly 於 2007-12-26 09:37 PM 發表:
寶貝我來也*vvv*
太懶不想登入xg..xDD
-----
煙煙煙
害我肺黑得要命XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 --+ hoho...
-------
點解尼??
Posted at 2007-12-27 10:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



charita 於 2007-12-26 09:09 PM 發表:
唔食煙,,人都健康D呀~要KEEP住唔食呀,,,支持你
CM FOR YOU
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX FOR CM*
Posted at 2007-12-27 10:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]