今日有Camp去....去黃金海岸...我一早就諗好著咩衫
仲特登去買添諗住趴地會黎喇,咪落重夲lor
點知佢冇黎....見5到佢....有d失望...
望住個海,真系好舒服...不過搞到我既心情好5自在
點解我移家同我地班嗰D女仔仲系好陌生咁既? !
5通系我既問題? ! 點解ar Yan夠系好小野講,但系好似系學校就多fd過我既? !
好5明....不過我同佢地真系冇咩野講lor,又覺得李XX5知點咁,5多鍾意我lor
5通我又做錯左d咩,我真系幾驚d人排斥我....
不過由細到大,我都系咁ga la,但系以前我有好多fd ga wor
仲要系好似佢地想識我先既....真系好5明....可能有代溝掛...
但系都未至於咁掛,移家同ar K又冇咩野好講
剩系拿趴地黎玩,同 ar Yan又系,講到冇野講
所以我好驚同佢一齊(我地差5多成日一齊既呢排)
又5知想講d咩hurt我咁,不過是但喇
突然之間唸起ar譚,好似永遠都系同佢之fd既感覺...
不過今次我一定5會先打比佢ga拿
點解要我打姐,今日又見到文嘉欣,5知點咁la好似
唉,是但喇,整體黎講,呢日都ok既