在04/05*我囍歡了你<3
今日悶死啦><' '''' 做咩唔系聽日放啵=~=' ''' 冇天理呀>3<*
唔緊要啦0-0" (偷玩中...)Ya* 想傾電化呀=3=''' ' 打比邊個好/ ~\ 呀怡?又驚佢唔得閒* 呀哥?又驚左住佢!! 頭痛呀-口- ::
打完啦>w<
收工*
刊登時間︰2006-04-05 03:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
在04/04*我囍歡了你<3
刊登時間︰2006-04-04 09:39 PM