好好好好好.......凍.......牙!!!!!! 痴線,就黎餃到我入医院,,,,,,, 戈天黎野牙!? 鳴鳴鳴...再吾好番冇得出街街 天冇眼牙,連戈天都哈我,>3< --------------------------------------- 我,到地還余下多少時間生存?