| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 10 日 星期二  |
打邊爐~~!!!  |
分類: 未分類 |
今日嘅天氣真係勁勁勁好呀~~!!
雖然好熱,,,,但係都好開心,,,
因為唔洗落雨雨~~!!
----------------------------------------------------------------------------
晚上考完試,,,,,
我同"老公豬豬"去左"打邊爐"~~!!
好耐好耐都無"打邊爐"啦~~!!
 
食到好飽飽呀~~!!!
我夾俾"老公"食~~!!"老公"右夾返俾我食~~!!
好開心呀~~!!^^
 
嘩~~!!好大粒"蝦滑"呀~~!!!
你地睇下~~!!!
仲大過我"老公"個嘴仔呀~~!!!
哈哈哈~~!!!
|
|
|
si1115 於 2008-06-11 03:32 PM 發表:
@.@"so sweet la,,
|
網主回覆
thx喔~~!!
keke~~!! Posted at 2008-06-11 04:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
仲有仲有, 佢食野個陣ge 衰樣比M0n B 影到了*3* HAHA' 太好了-3-
|
網主回覆
我成日都影佢食野ga~~!!哈哈~~!! Posted at 2008-06-11 04:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
點解係我ge 角度黎睇. 我覺得係呀哥個口仲大過個粒野ge=3= 佢個口不知幾咁死大, 呵呵-3-
|
網主回覆
哈哈~~!!
唔好講個真相出黎~~!!^^ Posted at 2008-06-11 04:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Charles 於 2008-06-11 12:38 AM 發表:
好飽!
|
網主回覆
ME TOO~~~~~!!!><" Posted at 2008-06-11 11:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|