今日學校派成績表~~!!
"老公"偷偷地BUY左個禮物俾MON呀~~!!!
 
係"蛋糕"呀~~!!
我H"升班蛋糕"~!!
哈哈~~!!
 
係"士多俾梨+朱古力"蛋糕~~!!!
好好味呀~~!!!哈哈哈~~!!
多謝"老公仔"呀~~!!
........................................................................................................................
唔知buy咩俾"老公"好呢????
|