去左藍田度驗眼呢
>>>好恐怖<<<
最1層係醫院
跟住果幾層無考究過
第5層先係驗眼個層…
果然視力差左n倍x_x
我唔要帶眠鏡呀!!
Result 如下↓↓
左:1.00 右:0.75
好彩個醫生話可以唔洗配眼鏡住~
真係嚇死人呢+﹏+
我以後都唔會再對住部comp咁耐
唔係,一日最衰都係d quiz唔好
無QUIZ 就唔洗溫書溫到好夜
攪到對眼都差埋
--------火---燒---線-------
一返到home
YUKI就call 我
話唔知邊個鬧佢喎~
yuki呀!你要知道:
一個人病ge 時候係最唔MAKE SENSE
so 唔好嬲佢啦,ok??
好啦唔打
再打我對眼盲硬(你都知呢)
|