| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 9 日 星期五  |
| HA~ |
分類: 未分類 |
話咁快又星期5嚕..
happy呢..=.=”又唔知幾耐冇寫嚕.
可能都冇人睇,but都係寫喇..
今朝比 張+2 丙!冇理到佢..
佢差d發火..同f.2果陣係2個人囉!
佢依家又煩喎;又係度成日發癲!
好鬼憎佢牙,唔要牙..but今日都有個好消息..
我個腦冇事嚕!”ye@h!又有自己1部腦嚕..”
|
|
|
小娜 於 2005-12-12 03:32 PM 發表:
|
網主回覆
ok喇..=.="| Posted at 2005-12-12 05:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
肥曼//* 於 2005-12-10 07:01 PM 發表:
咩牙,,我成日都有黎睇架,,只不過你成日唔打日記之嘛!!!
你都好似冇去過我個日記啵~快D去牙!!
|
網主回覆
好law,,我上law..
ok,,我得閒就寫喇! Posted at 2005-12-12 05:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|