11點幾起左身,,
發現好多人都好早起身..
到左晏就開始約人出黎玩..
好野,,到左8點..
玩嚕,,玩嚕,,玩嚕"又話rocky布佳音,,
都冇..跟住去左康寧劈酒..劈左3枝..T.T"
矛樹啵" so amazing!=.="
玩左好多野..玩左killer,,又玩左誠實/大膽
happy呢""問人拎名(唔識的)"
之後,,狂玩亞king of the cat同doris"feel到佢地好唔鋸我添"
跟住去左打機,,12點幾行路番屋企"