今朝10點幾起身"一去去到柴灣..
到左都12點幾..哇"真係好悶..又未訓醒"
到左2點..過左銅鑼灣..行左陣..又行左陣=.="唔係真係死..
到左5點入球場睇球..
第1場..hk對克羅地亞""
hk食晒屎..比人小到pk..又廢..好鬼白痴..
d人叫佢地番歸"用晒粗口"好正....
4比0------crazy?!"玩到hk殘晒"that 's great"
到左第2場"
韓國對單默""
韓國d球迷好勁..我坐$280到""周圍都係d韓國人"
d香港人好多事"係度玩野"用eng文粗口叫d人走"
韓國入左球..正到佢牙"之後單默射左個世界球"
仲正"我企晒係度"韓國又唔出d勁人"抵死,,搞到食晒屎..2-1..
過左陣先入d勁人-----李天秀"不過太遲..冇用..又唔比波佢"
食得屎喇.."on9玩玩下仲輸多粒""3-1"
正爆"單默球球令波牙>>
|