| 期5係最開心"成日都好似唔駛番學咁..
d&t我好大獲"我講左句粗口..比亞sir聽到..
話左我好耐"有d真係梗大獲=.="
之後上英文,,冇書"
miss串我..我又唔係冇..比人搶左姐咋"
比下面喇""串完1個又1個..
maths....
又唔知佢up咩"成日係度玩..
勁爆笑"勁得意""
lunch,,又係好無聊咁周圍行"
不過都係冇行過上4樓=.="
係2樓悶"同等.............
中文"
又係玩&玩..
miss都唔理我呢"--幾好牙..好鍾意牙..
又要去到星期1"
小小野..唔駛客氣"..
|