星期日..好悶"
基本上一放假就悶..
唔係訓,,就食"都唔知有咩做"
功課?!一向都唔做"....
又飲左2支酒..hi hi地添"真係好悶..人生就係咁"
好掛住你x100000"點解會咁"
冇得解""掛咪掛囉..死喇"
家長日..又會比miss係度話我..之後,,亞媽又會話我..
我都唔記得幾點見喇..事旦喇..橫掂2個班主任都唔鍾意我..
實係度話臭我.."