星期2..牙牙牙....
day6..第1堂eng..
我唔覺太眼訓..不過尋晚訓得5粒鍾""
第2堂maths,,
真係愈黎愈唔明"but算喇..
我d mathx 一向都係咁架喇"
第3堂"history..
幾正"睇戲..幾好睇"我唔覺太恐怖,又冇果種傷心既感覺"
可能一直都唔係太鍾意日本人""
不過,,可能遲d會變"唔知牙..
上宗教,kitty冇返"最開心的日子..
做功課....之後上上上
普通話,
好嘈,,次次都係咁"miss都忍唔住我地..
哈哈"又遲放,又話我地"
終於發火了"
|