今日是day2"
何ii又唔返"成日day2都係咁""又唔駛上bio"
第1堂英文"今天10分靜"
日日的第1堂都係咁""今日比較特別"
睇"屎力+"把影評轉做中文....
第2堂"中文""
唔駛上堂"謄文2篇+作一篇文""
我唔知做咩"做得10分快""
之後好似上"bio"
林+明"煩爆""玩囉"唔通做佢比我地果d野咩"
冇人理佢""..........lunch"
...
maths"又陳文"
佢上堂,,溝女仲多過教書"
放學"唔想見到的野..
睇比賽,,.......
睇左陣"走lu..見到m巾"咁咪1齊走""
|